Mokėmės rinkodaros su mažu biudžetu

2018-04-23 / Žemaitijos NP

Šių metų balandžio 19 dieną konferencijų ir laisvalaikio centre „Porto“ vyko Žemaitijos nacionalinio parko direkcijos organizuotas Turizmo forumas – 4 val. praktiniai mokymai „Rinkodara su mažu biudžetu“, kuriuos vedė Kauno kolegijos  viešųjų ryšių ir marketingo tarnybos vadovė, vadybos magistrė (marketingo specializacija) Dalia Ilevičienė. Mokymai buvo finansuojami iš Žemaitijos nacionalinio parko direkcijos vykdomo projekto „Darnus kietųjų lapuočių miškų valdymas – darnaus turizmo vystymo praktika“ („Attractive Hardwoods“). Jie buvo skirti Žemaitijos nacionalinio parko paslaugų bei produktų teikėjams, taip pat turizmo srityje dirbantiems darbuotojams, juose dalyvavo ir nacionalinio parko direkcijos darbuotojai. Į mokymus susirinko 38 dalyviai.

Mokymų metu buvo aptartos šios temos: Rinkodaros idėjos – ar visada reikia daug pinigų?
Ar tikrai gerai pažįstu savo vartotojus? Kas jie tokie?
Mano (prekės ženklo) pasiūlymai, pažadai vartotojui. Ar tikrai reikia jų laikytis?
Kaip planuoti rinkodaros veiklas ir ar reikalingas planavimas?
Kaip pasirinkti tinkamą komunikacijos kanalą?
Kodėl verta pasižiūrėti, ar „neišmečiau pinigų į balą“? Rinkodaros tendencijos. Kam turime ruoštis ateityje?

Mokymų vadovė, pradėdama seminarą, dalyvių paklausė, kokie jų lūkesčiai, ko jie tikisi iš šių mokymų. Ji  suprantamai ir žaismingai vedė mokymus, pateikdama pavyzdžių ir atsakydama į klausimus, tik kiek sunkiau mokymų dalyviams grupėse sekėsi atlikti paskutinę užduotį: čia reikėjo pasitelkti kūrybingumą ir išradingumą.

Mokymų dalyviams buvo įteikti 4 val. trukmės seminaro „Rinkodara su mažu biudžetu“ pažymėjimai, išduoti Kauno kolegijos. Dalyviai patvirtino, kad kiekvienuose mokymuose išgirsti kažką naujo, ką gali panaudoti savo veikloje.

Aušra Brazdeikytė,

Lankytojų aptarnavimo sk. gidė

Mokymų skaidres, paruoštas Dalios Ilevičienės, rasite čia:

Scroll to top